Amennyiben probléma adódott a rendeléseddel, például hiányzott valamelyik tétel a csomagból, mást kaptál, mint amit rendeltél, vagy folyik valamelyik parfüm, akkor az alábbi online reklamációs felületen tudod jelezni a problémát: https://shop-global.fmworld.com/OrdersHistory

Segítség a reklamáció elküldéséhez

  1. kattints a reklamációs linkre: https://shop-global.fmworld.com/OrdersHistory
  2. a megjelenő oldalon válaszd ki az országot, ahová a rendelésedet kérted és írd be az FM vásárlói kódodhoz tartozó email címed és jelszavad (amivel vásároltál), majd kattints a „Bejelentkezés” gombra.
  3. ezután a „rendelésed története” oldalra kerülsz, ahol láthatod a korábbi rendeléseidet. Itt keresd meg azt a rendelésed, amivel probléma volt (mindegyik rendelésed egy-egy sorban helyezkedik el egymás alatt), majd a sor végén kattints a 3 pontra (…) és a legördülő menüből válaszd ki a „Reklamáció” lehetőséget.
  4. A megjelenő űrlapot figyelmesen töltsd ki és kattints a „Reklamáció elküldése” gombra.

További teendőd nincs. A reklamációd a beküldést követően a megfelelő személyhez kerül, aki a lehető leghamarabb elkezdi a probléma feldolgozását, amiről egy újabb emailben értesítést kapsz.